Szkolenie z zakresu efektywnej sprzedaży i obsługi Klienta

2024-05-04
  • W lipcu bieżącego roku zakończyliśmy realizację szkolenia z zakresu efektywnej sprzedaży i obsługi Klienta dla jednej z dużych Firm korporacyjnych.
  • Szkolenie dotyczyło bardzo szerokiego zakresu merytorycznego. Wśród omawianych zagadnień, można wyróżnić następujące zagadnienia tematyczne:

1. Podstawowe standardy obsługi Klienta
2. Efektywna sprzedaż przy realizacji obsługi bezpośredniej Klienta
3. Telefoniczna obsługa Klienta i telemarketing
4. Obsługa korespondencji

 

  • W szkoleniu brało udział niemal 200 pracowników Firmy.  Po ukończeniu szkolenia uczestnicy wypełniali ankiety, w których ocenili następujące aspekty przedsięwzięcia:

- Wartość merytoryczna 
5,1
- Jakość przygotowania multimedialno-graficznego 5,2
- Metodyka szkolenia e-learning    4,9
- Organizacja przedsięwzięcia i komunikacja z WIAB 5,1

  • Łączna ocena całego przedsięwzięcia 5,1 pkt