„Procedury sprzedaży” e-szkolenie dla branży paliwowej

2024-05-02

7 grudnia zakończyliśmy realizację e-szkolenia dotyczącego procedur sprzedaży dla jednej z Firm branży paliwowej.

W szkoleniu wzięło udział 1356 osób, na zakończenie realizowanego e-szkolenia przeprowadzono test on-line, który był warunkiem zaliczenia szkolenia.

Wszyscy uczestnicy zaliczyli test z wynikiem pozytywnym a średnia ocen w skali 5-cio punktowej wyniosła 4,9 pkt.

W ankietach wypełnianych  przez uczestników, e-szkolenie uzyskało bardzo wysoką ocenę 5,6 pkt.

Dodatkowo uczestnicy w ankietach:

  • Wskazywali na jasne i przejrzyste przedstawienie treści dotyczących procedur sprzedaży, które obowiązują pracowników w obsłudze Klientów.
  • Podkreślali, że metodyka e-szkolenia była bardzo dobra i pomaga utrwalić oraz daje możliwość sprawdzenia swojej wiedzy.
  • Jakość multimedialno-graficzna materiału szkoleniowego uzyskała również wysoką ocenę, podkreślano ciekawą formę graficzną i wizualnie e-szkolenie bardzo się podobało.
  • Uczestnicy cenili sobie możliwość komunikacji z koordynatorami z Działu Szkoleń WIAB m.in. za szybkie udzielanie odpowiedzi na pytania i jasność przekazywanych informacji o szkoleniu oraz miłą obsługę i pomoc w trakcie jego realizacji.
  • Podkreślali, że dużą zaletą była możliwość stałego dostępu do e-szkolenia również po pracy.